Contactgegevens

Feniks Organizing
Blauwkapel 70
4208 BR Gorinchem

T: 06-38306749

M: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

KvK 30235485

Feniks Organizing biedt bedrijven, ondernemers en medewerkers praktische adviezen en ondersteuning op het gebied van timemanagement, slimmer omgaan met tijd, taken en ruimte. Doel is om effectiever en efficiënter te werken. Resultaat is een hogere productiviteit en minder werkstress. Dit heeft een positieve invloed op het werkplezier, de onderlinge samenwerking, de medewerkerstevredenheid en het ziekteverzuim.

Feniks Organizing adviseert en ondersteunt u om het werk en uw werkprocessen, zo te organiseren dat ze effectiever zijn en er efficiënter gewerkt kan worden. Zo geeft de Feniks Quickscan u snel inzicht in de effectiviteit van uw werkprocessen.

Ook begeleiden wij bedrijven en hun medewerkers bij de overstap naar een andere manier van werken zoals Het Nieuwe Werken. Dit doen we o.a. met trainingen en individuele begeleiding.

Werkplekcoach

Feniks Organizing is in 2008 opgericht door werkplekcoach en professional organizer Kicky Daoud.
Kicky is al jaren in het communicatievak actief. Om zich te professionaliseren heeft zij in 2006 de opleiding tot professional organizer gevolgd. 

Kicky volgde ook de opleiding 'Van deskundige tot trainer' bij De Galan School voor Training.

Feniks Organizing beschikt over een netwerk van professionals op het gebied van Organizing en Trainingen, hiermee is continuïteit en capaciteit geborgd.

Kicky Daoud is tevens in te huren als spreker over timemanagement en effectiever werken.

Al haar kennis en ervaring zet zij in om bedrijven, ondernemers en individuele medewerkers of ZZP'ers te helpen bij het organiseren en structureren van tijd, werk en werkplekken. Door samen met hen aan de slag te gaan op hun eigen werkplek kunnen ze effectiever en plezieriger  werken.

Feniks Communicatie

Feniks Communicatie is ontstaan uit Kicky Daoud's jarenlange ervaring als communicatieadviseur bij zowel het bedrijfsleven als de overheid. Zij is daardoor allround inzetbaar en heeft ruime ervaring met alle reguliere communicatiewerkzaamheden, perswoordvoering, inspraaktrajecten, interne communicatie (bij veranderingen), bedrijfs- en personeelsbladen, website en intranet, het gebruik van sociale media en de organisatie van evenementen.